DHL eCommerce w dialogu z młodzieżą
Technologia i infrastruktura to część naszego działania. Staramy się też wspierać dobrostan psychiczny młodych ludzi – mówi Agnieszka Świerszcz, prezeska zarządu DHL eCommerce Polska.
Z początkiem września w całej Polsce ruszyły szkoły. Właśnie rozpoczynacie kampanię społeczną „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro”. Jaki jest jej cel i do kogo jest skierowana?
Kampania „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” to nasza odpowiedź na jedno z najpoważniejszych wyzwań młodego pokolenia, czyli zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży. Ich dobrostan zależy od dorosłych, którym ciężko jest zrozumieć świat młodych ludzi i często nie są świadomi problemów, z którymi zmaga się młodzież, bo w większości istnieją w równoległym świecie online. Naszą misją jest łączenie ludzi i poprawianie jakości ich życia, dlatego chcemy pomóc rodzicom i nauczycielom nawiązać kontakt z młodzieżą, aby mogli być dla nich wsparciem. Wspólnie z Fundacją Mentalnie Równi obejmujemy patronatem lekcje w szkołach poświęcone przeciwdziałaniu hejtowi rówieśniczemu i mądremu korzystaniu z nowych technologii. To tematy, które bezpośrednio dotyczą młodych ludzi – także dzieci naszych pracowników, kurierów i klientów. Chcemy pokazać, że każdy może nadawać dobro i sprawić, że w środowisku,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)
